Finans2010

Opis forum

Ogłoszenie

Proszę o podanie, kto uczęszcza do jakich grup, ponieważ pod waszym loginem nie będzie napisane NOWY UŻYTKOWNIK, lecz grupa do której należy! W razie pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam RC

Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

Regulamin opracowany i napisany przez R.Chojna, proszę o zapoznanie się :) §1 Forum służy do prowadzenia dyskusji, wymiany poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy w zakresie danych działów tematycznych forum. Ich przedmiotem może być tylko i wyłącznie sprawy PWSZ i jemu pochodne dziedziny. §2 Forum jest podzielona na dwie części. Jedna składa się jak powyżej, druga natomiast jest stworzona z myślą o życiu studenckim i zapoznaniu się że sobą. §3 Na forum zakazuje się pisania poglądów dotyczących wykładowców. §4 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio: Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego). Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu. Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej). IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci. Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników. Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika. §5 Korzystanie z forum jest bezpłatne. Płatności mogą zostać nadane jeżeli zabraknie funduszy na ciastka i kawę dla wykładowców. Posty §6 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik. §7 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania. §8 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. §9 Złamanie zasady §8 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. W tym przypadku jest to ekipa finansa. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. przypominam że tą zasadę można łatwo złamać, logując się ponownie. Zawsze jest następna szansa. Jednak opinia o danej osobie jest wyrabiana, a kultura osobista to twoja wizytówka. Jeżeli ktoś ma tak niski zasób słów, że nie potrafi bez przekleństwa napisać postu, administrator rozpatrzy ten przypadek. §10 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne. §11 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §12 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów. §13 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony. §14 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy. Nazwy użytkownika (nicki) §15 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.). §16 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www §17 Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §8 i §9. Podpisy (sygnatury) §18 Zastosowanie do podpisów mają przepisy §8 i §9. §18a Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum. Emblematy (avatary) §19 Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 60x60 pikseli. §20 Dopuszczalne są jedynie pliki z roszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png. §21 Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 6 kilobajtów. §22 Zastosowanie do emblematu mają również przepisy §8 i §9. Administrator czyli wasz KING §23 Jak wyżej. §24 Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła. §25 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum. §26 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum. §27Regulamin opracował Rafał Chojna i zastrzega prawo do jego kopiowania. §28Regulamin może zostać poddany edycji, o jego wprowadzonych zmianach zostanie wpisany paragraf z gwiazdką(*) oraz informacja zostanie wpisana w chat box. Końcowe postanowienie §29 Gdy dana osoba zostanie zarejestrowana, oznacza to że regulamin został przez nią zaakceptowany i ponosi konsekwencje z niego wynikające.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl